Table of Contents
Je hoeft niet meer achter een winkelwagentje te lopen en de boodschappen zelf te verzamelen. Je kunt dit gewoon online doen. Vervolgens laat je de boodschappen thuisbezorgen. Om gebruik te maken van thuisbezorging moet je eerst een bestelling plaatsen. Dit moet je doen via internet. De supermarkten beschikken over een uitgebreide webshop waarin je de bestellingen kunt plaatsen.
Nadat je alle boodschappen in de winkelwagen hebt wordt er gevraagd hoe je de boodschappen wil ontvangen. Je kunt een afhaalpunt (pick-up point) selecteren of gaan voor thuisbezorging. Wil je dat er een supermarktmedewerker bij je thuis komt om de spullen af te leveren dan moet je een tijdslot kiezen voor het afleveren.
Hierin is veel mogelijk. Het bezorgen van de boodschappen is vaak niet gratis. Afhankelijk van je adres en het tijdstip voor de bezorging wordt een prijs bepaald. Dit worden ook wel bezorg-vergoedingen of servicekosten genoemd. Soms zijn er acties of kortingscodes beschikbaar zodat de bezorging toch gratis is. Verder kan het zijn dan wanneer je boven een bepaald bedrag besteld, je standaard geen kosten hoeft te betalen.
1. Hoe werkt de wachtrij? Als je bij ons een account aanmaakt, en je woont op een postcode die binnen ons bezorggebied valt, dan komen we natuurlijk het liefst de volgende dag al bij je langs. Toch kom je eerst even in de wachtrij. Dat doen we zodat we met kleine stapjes kunnen uitbreiden en iedereen altijd de allerbeste service krijgt.
Hoe plaats ik een bestelling en betaal ik? Zodra je toegang hebt tot de app, kun je beginnen met boodschappen doen. De Picnic-app is een volledige supermarkt, waar je rustig kunt rondkijken. Met één tik plaats je producten in je winkelmandje. Heb je alles gevonden? Ga dan naar je winkelmandje.
Gebruik je hiervoor een buitenlands rekeningnummer? Laat het ons even weten via de klantenservice, dan zorgen we dat je betalingen goed aankomen. 3. Hoe weet ik of de producten vers zijn? Al onze dagverse producten hebben een versheidsgarantie. Op de productpagina van elk versproduct staat een groen logo. Daarin staat precies hoeveel dagen een product minimaal nog vers is, nadat het bij jou thuisbezorgd is (pasta).
Tot hoe laat kan ik mijn bestelling voor morgen nog plaatsen? Wil je morgen je boodschappen in huis hebben? Zolang er plek is in ons autootje, kun je tot 22. 00 uur vandaag bestellen. Kies je een bezorgmoment in de ochtend? Bestel dan voor 13. 00 uur. 5. Kan ik nog producten toevoegen en verwijderen nadat ik al heb besteld? Producten verwijderen kan niet, toevoegen kan nog wel.
Zolang er plek is in ons autootje, kan dat tot 22 (ontbijtmand online bestellen). 00 uur de avond van tevoren. Heb je een bezorgmoment in de ochtend gekozen? Dan kan je tot 13. 00 uur de dag van tevoren nog producten toevoegen. 6. Kan ik mijn bezorgmoment nog wijzigen? Als je een bestelling eenmaal hebt geplaatst, kun je het bezorgmoment helaas niet meer veranderen.
Zo hoef je niet alles opnieuw bij elkaar te zoeken. Kies het bezorgmoment dat jou uitkomt, reken af en klaar is Kees! 7. Is er een minimaal bestelbedrag? Ja, vanaf 35 euro kun je bij ons bestellen. Zo kun je heel makkelijk meerdere keren per week je boodschappen thuis laten bezorgen - boodschappen aan huis.
Bezorging is altijd gratis! 8. Hoe weet ik of jullie producten inderdaad de laagste prijs hebben? Elke nacht vergelijken we onze prijzen met die van de nationale supermarkten met landelijke online dekking: Albert Heijn, Jumbo en PLUS. Onze prijzen zijn lager dan of maximaal gelijk aan de online prijzen van deze supermarkten in jouw gemeente.
Wil je weten hoe dat precies werkt? Op deze pagina vertellen we je er meer over. 9. Hoe lang zijn acties geldig? Onze reguliere acties gaan van start op maandag en zijn geldig tot en met de zondag daarop. Je profiteert van de actie als je in de actieperiode het product bestelt en afrekent.
10. Wat zijn de bezorgtijden? Net als de melkboer vroeger zijn we op vaste momenten in je buurt. In je winkelmandje kun je per dag zien op welk uur we in jouw wijk komen. Je kiest zelf een moment dat jou uitkomt (dreft aan huis geleverd). Op de ochtend van de bezorging ontvang je een berichtje met een exacter bezorgmoment (op 20 minuten nauwkeurig).
Vanaf dan kun je onze bezorger live volgen op de boodschappenradar in de app en weet je tot op de minuut precies hoe laat we bij je aanbellen. Dankzij de vaste bezorgmomenten kunnen we de meest efficiënte route door iedere wijk rijden. Zo kunnen we onze bezorging gratis houden en zijn we eigenlijk altijd op tijd 🙂 11.
Dat is wettelijk zo bepaald. De bezorger kan bij leveren ook vragen om een identiteitsbewijs. 12. Wat als ik niet thuis ben als de bezorger aanbelt? Ben je onverhoopt niet thuis? Dan nemen we de boodschappen weer mee naar de lokale hub. Je kunt ze dan dezelfde avond of de volgende dag nog bij ons ophalen.
13. Is het de bedoeling om fooi te geven aan de bezorger? Nee hoor, dat hoeft helemaal niet. Gratis bezorging is en blijft gratis bezorging, dus onze bezorgers rekenen nergens op. Mocht je toch vinden dat hij of zij een extraatje verdient, dan ben je natuurlijk vrij om iets te geven.
14. Kan ik statiegeldflessen en tasjes mee terug geven? Ja graag! We nemen onze Picnic tasjes en bijna alle soorten statiegeldflessen weer mee terug. Geef ze bij de volgende bestelling mee aan de bezorger en wij maken het statiegeld over naar je rekening binnen drie werkdagen. Weet je niet zeker of jouw flessen kunnen worden ingeleverd? Check het statiegeld-etiket op de fles of vraag het aan de bezorger.
Wij zorgen ervoor dat al het plastic netjes wordt gerecycled. 15. Wat recyclen jullie nog meer? Bij ons kan je ook je gebruikte batterijen inleveren. Daarnaast verkopen wij ook Nespresso, de cups mag je in de daarvoor bestemde recyclezak doen en mee geven aan de bezorger. 16. Nemen jullie retourpakketjes van andere webwinkels mee terug? Ja, we nemen pakketjes van DHL mee terug.
17. Wat als er iets mis is met een product dat ik heb besteld? Is er iets mis met een product dat je hebt ontvangen? Dat vinden we heel vervelend. Stuur ons een berichtje of bel ons even, dan maken we het graag goed met je. Heb je er een foto van? Het helpt altijd als je deze meestuurt.
More from Vergelijken, Beauty
Table of Contents
Latest Posts
Boodschappen Laten Bezorgen (Antwerpen)? - Boodschappen Gratis Thuis Laten Bezorgen via BrengNu.com
Online Boodschappen Doen En Laten Bezorgen - Boodschappen Gratis Thuis Laten Bezorgen via BrengNu.com
Online Boodschappen Bestellen, Slim Of Niet? - Boodschappen Gratis Thuis Laten Bezorgen via BrengNu.com
All Categories
Navigation
Latest Posts
Boodschappen Laten Bezorgen (Antwerpen)? - Boodschappen Gratis Thuis Laten Bezorgen via BrengNu.com
Online Boodschappen Doen En Laten Bezorgen - Boodschappen Gratis Thuis Laten Bezorgen via BrengNu.com
Online Boodschappen Bestellen, Slim Of Niet? - Boodschappen Gratis Thuis Laten Bezorgen via BrengNu.com